2014. szeptember 25., csütörtök

Palacsinta teljes kiőrlésű lisztből

Sziasztok!

Ma is egy receptet szeretnék mutatni, amit mostanában többször is kipróbáltam már. A palacsintát szerintem mindenki szereti, én is nagyon, de eddig, mikor megpróbáltam teljes kiőrlésű lisztből csinálni, sosem volt olyan, mint amilyet szerettem volna. Pár napja reggelire készítettem el, és nagyon ízlett, így ma is megcsináltam, mert valami édességre vágytam. Már majdnem átmentem a boltba csokiért, de visszafogtam magam, és gyorsan sütöttem pár palacsintát.


Hozzávalók:
  • 2 tojás
  • 2 dl tej + 1,5 dl szóda vagy csak tej is lehet
  • 5 ek. teljes kiőrlésű liszt
  • fél ek. barna cukor vagy valami édesítőszer
 Összekutyultam a hozzávalókat csomómentesre, majd egy teflonos serpenyőben, kis olívaolajon kisütöttem őket. Ebből a mennyiségből nekem 10-12 kicsi palacsinta jött ki.


Bármit lehet rá tenni, én most barackkal ettem, de a múltkor összetörtem banánt villával, és azzal töltöttem meg. Túróval is nagyon finom lehet, csak sajnos az most nem volt itthon. Vagy esetleg cukormentes lekvárral, kakaóporral, bármilyen gyümölccsel fel lehet dobni.

Csináltam twittert a blognak, ha gondoljátok kövessetek:

https://twitter.com/its_just_zita
(katt az ikonra)
Gondolkodtam facebook-on is, lehet az lesz a következő. :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés, és kipróbáljátok majd!:)

Nektek mi a kedvenc egészséges desszertetek?



1 megjegyzés: