2014. szeptember 19., péntek

30 napos edzés velem - 27. és 28. nap

Sziasztok!

Nos, eljött a két utolsó nap is (nem is értem miért 30 naposnak hívják, mikor csak 28...). Nagyon élveztem az elmúlt hónapot, jó volt minden nap mozogni egy kicsit, de nem állok ám le, már meg is van, hogy mit fogok csinálni következőleg.


A 27. napi videó:


A 28. napi videó:


A 27. napi kicsit hosszabb volt, de nem is baj, nekem tetszett. A másik pedig egy relaxációs, stressz levezetős jóga volt így lezárásképpen.

Most nem írok kajákat, mert a barátnőm hazalátogatott Skóciából, és ezt a pár napot kineveztük csaló napoknak, így tömtem a fejem rendesen :D Néha kell ez noh.

Összességében a 28 (!!!) napról:

Én élveztem majdnem minden edzést. Kicsit könnyűnek találtam némelyiket, ezért is kerestem hozzájuk néha még másikat is, hogy azért megizzadjak rendesen. A következőkben szeretnék legalább napi 1 órás mozgást csinálni, és szigorúbban venni az étkezést is, a kenyeret teljesen elhagyni, és talán csökkenteni is a kalóriabevitelt.

Fogytam a 4 hét alatt 3 kilót, ami szerintem jó, büszke vagyok magamra, hogy végigcsináltam, mert eddig magamtól nagyon nehezen tudtam felállni és edzeni, ha rá is vettem magam, akkor 1 hét után feladtam :D Ezért is szerettem eljárni efitt-re és trx-re, mert tudtam, hogy mikor kell menni, és nem csak magammal toltam volna ki, hanem az edzővel is.
Csak egy kis akaraterő kell, hogy be tudjam tartani mind az edzést, mind az egészséges táplálkozást.

Ahogy nézegettem, azért volt, aki olvasgatta a bejegyzéseket, aminek nagyon-nagyon örülök. Így tényleg könnyebb volt betartani, mert tudtam, hogy "el kell számolnom" minden nappal. :)

Remélem sikerült legalább egy embert ösztönözni a mozgásra!

Úgy gondoltam, hogy a következőkben már nem minden nap írok majd, hanem mondjuk hetente, így kicsit könnyebb lesz nekem is, és tudok más dolgokról is írni.

Szép napot!
Zita

2 megjegyzés:

  1. Engem sikerült ösztönözni!:) Gratulálok a kitartásodhoz, és nagyon örülök, hogy írtad a napokat, ez nekem is energiát adott!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh de jó, ennek nagyon örülök! Nekem sokat segített, hogy leírtam, biztosan folytatni is fogom majd. :)
      Köszönöm a kommentedet, jól esett nagyon, és jó tudni, hogy van, akit ösztönzött, már ezért is megérte végigcsinálni. :)

      Törlés