2014. szeptember 15., hétfő

30 napos edzés velem - 24.-25. nap

Sziasztok!

Sajnos ez a 2 nap "Lazy days" volt, azaz nem csináltam meg a napi adagokat. Vagyis csak a 24. napot, mert a 25. egyébként is pihenő nap volt. Így nem maradtam le annyira, mint gondoltam. A videót persze beteszem ide, hogy ne maradjon le egyik nap sem.


A videó:


Nem tudom mi volt velem, de valahogy nem tudtam rávenni magam arra, hogy megcsináljam akár ezt a 20 percet is. Ez a borongós idő nem igazán segített, és a frontra még mindig érzékeny vagyok, így a fejem is szétment. De elég a kifogásokból, lusta voltam, és kész :D
Időközben rájöttem, hogy ez nem is 30 napos edzés, mivel 4 hét van, és ugyebár 7 nap, az sehogy sem 30. :D Nem baj, gondolom így azért jobban hangzik.

Ennyi lenne a két nap, sajnos a kajákat megint elfelejtettem leírni, így most azt kihagyom.

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése