2014. szeptember 11., csütörtök

30 napos edzés velem - 23. nap

Sziasztok!

Ma kicsit megszivattam magam, mert gondoltam kipróbálom az 1000 kalóriaégető edzést, ami majdnem másfél óra, de nem néztem meg, h a mai jóga is 50 perces... Így a jógát átraktam holnapra.


A jóga videó:


Az 1000 kalória égesőt:


Fúúú na ez kemény volt, de végigcsináltam. Megálltam ugyan néha, de csak pár másodpercre, aztán újra folytattam. Lehet nem égettem 1000 kalóriát, de próbáltam mindent megcsinálni a magam módján. A legnehezebb rész a kardió volt, azt hittem meghalok közben, de túléltem, és tökre örülök, hogy végig csináltam.
Azt hiszem ez után holnap nem keresek a jóga mellé mást :D

A mai menü:

Reggeli:
Zabkása banánnal és barackkal

Tízórai:
2 szilva

Ebéd:
Tejszínes- fokhagymás hús, tönkölybúzás tésztával

Vacsi:
Szendvics tk. kenyérből

Ennyi lett volna a 23. nap. :)

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése