2014. szeptember 10., szerda

30 napos edzés velem - 22. nap

Sziasztok!

Ma megint elkezdődik a yoga hét, ami azt jelenti. Szerintem megint keresek majd hozzá egy másik edzést, ami kicsit jobban átmozgat, ma legalábbis azt tettem.



A mai videó:


Kellemes volt a nap végén megcsinálni. Mivel Level 1, ezért az alapmozdulatok voltak benne, remélem a következőkben többet is megismerhetek, mert tetszik ez a yoga, de eddig kb. ugyan az volt mindig.

Reggel nagyon nehezen akartam felkelni, így gondoltam kicsit felpörgetem magam, meg is találtam ezt a 40 perces fenék és comb edzést. Nagyon tetszett, én csak 1-1 kilós súlyokkal csináltam mindent, de így is éreztem a hatását.

A videó:




A mai menü:

Reggeli:
zabkása barackkal

Ebéd:
Mivel még mindig maradt a párizsias-csirkemellből, azt már nem kívántam, így gyorsan összedobtam egy rántottát.

Uzsi:
Barack

Vacsi:
Szendó tk. zsömléből

Ettem még mogyorót is ma, és egy kis popcornt.

Ennyi lett volna a 22. nap. Már nem sok van hátra, de keresem a következőt. :)

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése