2014. szeptember 8., hétfő

30 napos edzés velem - 21. nap

Sziasztok!

Az utolsó kardió... nem ezt vártam, nekem ez olyan semmilyen volt. 9 perc, és ez a kickbox és a capoeira nekem nem jön be. Béna is vagyok, és nem is szeretem. Bár az egyikből következik a másik. :D
De kerestem hozzá egy másféle videót, ami jól le is izzasztott.


A mai videó:


Nem volt rossz, de megint azt vártam, mint az első kardió héten, hogy jól elfáradok majd.

A legkedveltebb feladat:
ginga
Ez tetszett, olyan furin néz ki, de jó volt csinálni.

A legkevésbé kedvelt:
Az utolsó (nem tudom hogy mi a megnevezése)
Másodjára megnézve már elég egyértelmű, de elsőre azt sem tudtam mi van. Szóval nagy eséllyel én vagyok a béna, de nem ment edzés közben.

A másik:


Ezt a csajt nagyon bírom. Mondjuk a csáveszt is, olyan jók az edzéseik. Mindig jól megdolgoztatnak, és ez ma sem volt másképpen.
A felsőtestre célzott gyakorlatok voltak. Elején bemelegítés a végén pedig nyújtás is volt. Kell hozzá súlyzó, én 1 kg-osokat használtam. A súlyzós feladatokból 10-et kell csinálni, a kardióból pedig 40 másodpercet. Itt nem volt olyan feladat, ami ne tetszett volna.

Mai menü:

Reggeli:
Müzli

Tízórai:
Barack

Ebéd:
Csirkemell párizsiasan rizzsel és zöld salátával

Uzsi:
Mogyi

Vacsi:
Szendvics tk. kenyérből

Ennyi lett volna a mai nap.
Szép estét!

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése