2014. szeptember 8., hétfő

30 napos edzés velem - 18. és 19. nap

Sziasztok!

A 18. nap pihenő nap volt, úgyhogy nem volt edzés, de sajnos a 19. napot is kihagytam, mert nem voltam otthon egész nap, mire hazaértem hulla fáradt voltam, és este 9-kor már nem is volt kedvem belekezdeni, inkább dőltem be az ágyba... De igyekszem pótolni ezt is majd.


A videó:


Most menüt sem tudok írni, mert nem írtam le nap végén, ahogy szoktam, és (most hétfő van, mikor írom a bejegyzést) fogalmam sincs mit ettem :D
A szombatra, azaz 19. napra viszont emlékszek. Mivel Pestre mentünk, ezért útközben csak szendvicset tudtam enni, és kb. csak oda-vissza ettem, illetve napközben is meglepő módon egy szendvicset. :D A reggelim müzli volt.

Ezek a napos sajnos így sikerültek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése