2014. szeptember 5., péntek

30 napos edzés velem - 17. nap

Sziasztok!

Ma egy 23 perces "hasazós" kardió edzés volt. Nekem tetszett, jól lefárasztott. Készítettem ma kókuszgolyót is, ami szerintem elég jól sikerült, a recept hamarosan a blogon lesz, szuper egyszerű, de nekem nagyon ízlett.


A videó:


3 kör, 4 gyakorlat, minden gyakorlat közt pihenő. Nekem tetszenek ezek az edzések, amiket ez a csajszi és csávesz csinál, minden kör előtt bemutatják mi lesz a feladat, így nem állok ott kb. fél percig és találgatom, hogy "most mivan?!". Kellőképpen fárasztó is.

A legkedveltebb feladat:
Power ups
Fúúú, nyilván nem úgy csináltam, mint a srác, azért azt nem bírtam volna, hátul a piros szerkós csaj a könnyebb verziót csinálta, az nem volt vészes. Tetszett a feladat, bár még így is kihívás volt, de megcsináltam.
Egyébként mindegyik feladat  jó volt, most nézem csak, hogy ez már Level 3, úgyhogy erősebb szint, mint az eddigiek, de ahhoz képest tök jól bírtam, még azt a béke-ugrást is, pedig nem gondoltam, hogy az menni fog.

A legkevésbé kedvelt:
 Push up jacks
Igazából ebből is a könnyített verziót csináltam, így nem volt olyan vészes, de most nehéz volt választani, mert mindegyik feladat tetszett. Ez a legkevésbé :D



A mai menü:

Reggeli:
zabkása barackkal

Tízórai:
alma

Ebéd:
rízs és gombapaprikás

Uzsi:
kókuszgolyó  

Vacsi:
lecsó







Mint írtam, a kókuszgolyó nagyon könnyű volt, és gyorsan is meg van. Kitűnő olyankor, mikor valami édességet kívánok.

Ennyi lenne mára.

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése