2014. szeptember 3., szerda

30 napos edzés velem - 16. nap

Sziasztok!

Ma egy rövid, de elég izzasztó edzés volt terítéken. Most belegondolva, már túl vagyok a felén :)


A videó:


Minden feladatot 45 másodpercig kell csinálni, és nincs megállás, mindezt 2 körben. Ahogy észrevettem egy nehezebb után könnyebb jön, így van idő pihenni kicsit. Nekem tetszett, jól leizzadtam közben, és azt vettem észre, hogy a második körben már jobban bírtam csinálni. Furcsa, gondolom már bemelegedtek az izmaim. Ezek szerint jó kis bemelegítő gyakorlat lesz a jövőben.

A legkedveltebb feladat:
A dupla ugrásos (??)
A második körben már kicsit messzebbre kellett ugrani, amit nem bántam, így jobban éreztem a hatását.

A legkevésbé kedvelt feladat:
A négyütemű
Még mindig nem szeretem, de meglepődtem, hogy már jobban megy, mint a legelején. A végére még a kedvenceim közt lesz... (bár ettől nem félek :D )

A mai menü:

Reggeli:
Müzli

Ebéd:
Durum tészta mexikói mártásos husival

Uzsi:
Szőlő

Vacsi:
Lecsó

Mára ennyi lenne.
Szép estét!

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése