2014. szeptember 2., kedd

30 napos edzés velem - 15. nap

Sziasztok!

Wohooo, újra kardió hét végre. Már vártam, hogy ne kelljen annyit keresgélni egy másik olyan videó után, ami tényleg le is izzaszt. :D A következő ilyen több napos edzésprogramként valami erősebbet keresek.


A videó:


Ez ugyan az, mint a legelső volt, de már sokkal jobban bírtam és mivel ismertem a feladatokat, jobban is tudtam figyelni arra, hogy még intenzívebben csináljam őket.
Az edzés egyébként 3 körből áll, mindhárom körben 3 feladat van, és minden feladat között van fél perc pihenő. Először van bemelegítés is, aztán a végén pedig egy kis nyújtás.

A legkedveltebb feladat:
Lateral shuffle drop
Még mindig tartom, hogy ez tetszik a legjobban. :D

A legkevésbé kedvelt feladat:
Hop hop tuck

Már alakul, de még mindig nem húztam olyan magasra a térdem, mint a videóban az emberkék

Emellett még csináltam egy pár gyakorlatot kézi súlyzóval. Beraktam a kedvenc zenéim és mehetett a menet. Guggoltam is párat úgy, hogy a fittness labdát a hátam mögé raktam és a falhoz szorítva guggoltam.

Mai menü:

Reggeli:
Müzli

Ebéd:
Rakott mexikói

Uzsi:
 Szőlő

Vacsi:
Rántotta csirkemellel és egy szelet pirítóssal

Ennyi lett volna a mai nap.
Szép estét!
Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése