2014. augusztus 27., szerda

30 napos edzés velem - 9. nap

Sziasztok!

Ez a yoga hét kicsit lightos. Ezért, és egy kis figyelemelterelésképpen csináltam még egy 15 perces hasazást.


A videó:


10 perc relax. Nem mondom, hogy rossz, mert nagyon jól esett így nap végén. De  edzés gyanánt kicsit kevés. Kedvenceket most nem írok, mert mindegyiket élveztem, jó megismerni ezeket az alap yoga pózokat.

A hasazós videó:


Álló hasazás... hallottam már róla, de sosem próbáltam. Nagyon tetszett, tuti előveszem még máskor is. Ennél nincs bemelegítés és nyújtás, úgyhogy azt pluszban meg kell csinálni. Mondjuk bemelegítésnek már ott volt a yoga :D

Ma menü:

Reggeli:
Áfonyás müzli

Ebéd:
Sütőben sült rántott hús, amit úgy csináltam meg, hogy meghempergettem teljes kiőrlésű lisztben, majd tojásban, aztán pedig zabpehelyben. Sütőpapírra tettem, és mehetett is a sütőbe. Szerintem finom lett, és így legalább nem kell semmilyen olajban kisütni. Ehhez ettem salátát, és kukoricás-borsós rizst.

Uzsi:
Cukormentes müzliszelet

Vacsi:
A rántott húst felvagdostam, hozzá zöldséget ettem.

Ettem még ezen kívül egy kis szőlőt is, ami kicsit még savanyú volt ugyan, de azért meg lehetett enni.

Ennyi voltam mára!
Szép estét!

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése