2014. augusztus 26., kedd

30 napos edzés velem - 8. nap Yoga kezdőknek

Sziasztook!

Ma kezdetét vette a második hééét. Yoga hét lesz, amitől inkább relaxációt várok, mint izzadtságot, de azért mellé beiktattam ma egy fitness labdás 10 percet is.


A videó:



Soha nem yogáztam még, nem tudtam mire számítsak ez ügyben. Azt gondoltam, h nem fogok elfáradni benne, legalábbis az elsőben nem, mert a tegnapi edzés hosszú volt, a többihez képest. Jó kis relaxáció volt ez a mai. Bár még messze nem vagyok olyan hajlékony, mint a csaj, lehet soha nem is leszek, de igazából tetszettek ezek a "pózok". :D

Gondoltam egy kis fitness labda nem árthat meg, úgyhogy megcsináltam megint azt, amire bukkantam a múltkor.



A mai menü:

Ma nem fotózgattam, mert kicsit össze-vissza napom volt, de persze leírom mit ettem.

Reggeli:
Egy melegszendvics

Tízórai:
Cukormentes müzliszelet

Ebéd:
Húsleves répával

Uzsi:
A megmaradt 1 db zabkeksz

Vacsi:
Natúr joghurt, egy tk. zsömlével és kockasajttal

Már ezzel a teljes kiőrlésű kenyérrel is le akarok állni,mert akárhogy úgy van eladva, ki tudja mi van benne... Majd kitalálok rá más alternatívát :D

Szép estét!
Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése