2014. augusztus 25., hétfő

30 napos edzés velem - 7. nap

Sziasztok!

Máris egy hétnél tartok, jól elrepült ez az idő. Ma vége az első kardió hétnek, aminek lezárására egy 40 perce edzés jutott.


 A mai videó:

Mint említettem, 40 perces az edzés, egy-egy feladat hol 30 másodperces, hol 60. Szünetek is vannak közben, amik 30 másodpercesek, ami éppen elégek, hogy energiát gyűjtsek a következő feladatra. Nekem tetszett, van benne mindenféle feladat, hasizom, guggolás, fekvőtámasz, négyütemű fekvőtámasz (amit nem szeretek :D ) és még sok minden. Szerintem jó kis edzés, biztos előveszem még majd, ha valami ilyesmire vágyok.

A legkedveltebb feladat:
Monkey Squats
Ez végül is guggolás, de közben fogni kell a lábfejet, és nem kell felállni, tehát csak a feneket kell mozgatni. Nekem bejött, éreztem a combomban is rendesen.

A legkevésbé kedvelt feladat:
A négyütemű fekvőtámasz
Az általános iskola óta utálom, pedig jó kis feladat, sok izmot megdolgoztat az tuti.

A mai menü:

Reggeli:
Zabkeksz teával

Ebéd:
A tegnapi húsleves, főtt csirkemell rizzsel és csalamádéval

Uzsi:
Zabkeksz tejjel

Vacsi:
Tk. kenyérből melegszendvics paradicsommal és paprikával


Szép estét!

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése