2014. augusztus 24., vasárnap

30 napos edzés velem - 6. nap

Sziasztook!

A mai edzés nagyon jó volt, teljesen átmozgatta az egész testet, és kellőképpen le is fárasztott. :D


A videó:



3 kör, minden körben 3 feladattal, amiket 60 másodpercig kell csinálni, majd minden feladat között van 30 másodperc pihenő. Elég intenzív így, hogy minden feladat 1 perc, de nekem nagyon tetszett, igaz volt, hogy megálltam egy-egy pillanatra, de utána egyből folytattam is. Az elején van bemelegítés, a végén pedig nyújtás, aminek kifejezetten örültem. Tegnap pl. nem volt...

A legkedveltebb feladat:
Skaters
Továbbra is kedvenc, holnap tuti fogom érezni a fenekemet :D

A legkevésbé kedvelt feladat:
Jumping jacks
Nehéz volt választani, mert amúgy mindegyik feladat tetszett, ezt is csak azért írom, mert 1 percig nem bírtam teljesen, megálltam közben. De lesz ez még jobb is!


A mai menü:


Reggeli:
Zabkása almával, egy kis fahéjjal

Ebéd:
Húsleves (amit elfelejtettem lefotózni) répával
Főtt csirkehús rizzsel és csalamádéval (igen, a lenti kép az akar lenni :D )

Uzsi:
Müzliszelet

Vacsi:
2 picike graham zsömle, csirkemell sonkával, paradicsommal, paprikával

Ettem még ma egy maréknyi málnát is, idén először. És mivel most edzettem éppen le, lehet valamit még bekapok, hogy pótoljam az energiát.

Szép estét!

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése