2014. augusztus 23., szombat

30 napos edzés velem - 5. nap MMA edzés

Sziasztoook!

Ma a pihi után újra visszatért a mozgás, ami egy MMA edzés volt. Lehet velem van a baj, de nekem nem jött be ez az MMA és nem azért, mert nehéz volt, hanem pont, hogy én nem igazán fáradtam el ez alatt a 10 perc alatt. Így kerestem még hozzá egy hasra összpontosító edzést is.


A videó:

Lehet én csináltam valamit rosszul, de annyira nem jött be nekem ez... Nem volt rossz, bemelegítésnek éppen elég volt, úgyhogy nem mondom, hogy hasztalan, de egy edzésnek szerintem nem elég. Nekem a pasi sem volt valami szimpi, nem motivált arra, hogy nekem most itt mindent bele kell adnom, mint ahogyan az előző edzések során éreztem. Egy szó, mint száz, biztos nem ezt fogom elindítani, ha egy kis mozgásra vágyom. Plusz a térdem is fájt közben :\ Ezért gondolom, hogy tényleg rosszul csinálhattam, pedig próbáltam úgy mozogni, ahogyan ők, de az sem segített.

A legkevésbé kedvelt feladat:
A végén, mikor az összeset kellett egymás után csinálni. Lehet én vagyok béna, de olyan gyors volt, hogy először azt sem tudtam mi van. A második után azért felfogtam mi a helyzet, de akkor sem ött be.

A legkedveltebb feladat:
A térdeléses
Ez tetszett, éreztem a fenekemben, amit kellett. Bár több ilyen lett volna benne!

Mint említettem, kerestem egy hasizom edzést is. Na ez.... Ez aztán lefárasztott. Ettől megkaptam mindent, amit akartam :D

A videó:

Sejthettem volna, hogy eléggé intenzív lesz a HIIT Workout-ból, de gondoltam vágjunk bele. Az elején volt bemelegítés, aztán 2 kör, amiben 5 feladat volt. A két kör között 2 perc aktív szünet volt, ami alatt mozogni kell, én helyben futkároztam.

A legkedveltebb feladat:
Bicycle Crunches
Ezt a feladatot alapból szeretem, nagyon hatásos szerintem.

A legkevésbé kedvelt feladat:
Russian Twists
Fúúú ez nem akart menni. Ezért nagyon kicsit megtámaszkodtam a lábammal, és úgy csináltam. Így könnyebb volt, bár nem tudom, hogy mennyire hatásos.

Tetszenek ezek a videók, amiket a FitnessBlender csinál, a labdásat is itt találtam, és biztos nem ez volt az utolsó. 

Ma sajnos nem fotóztam miket ettem, mert nagy volt a felfordulás nálunk, tesómat költöztettük egyik szobából a másikba. Reggel pedig kutyuskeresésbe kezdtünk, mert estére nálunk volt egy kutyus, de sajnos kiszökött valahogy :\ A jó hír, hogy meg lett, aminek nagyon örültünk, valaki meglátta, és elvitte az állatmenhelyre. Olyan jó pozitívan csalódni az emberekben, nem gondoltam volna, hogy leadják szegénykét. Azért leírom ám miket ettem:

Reggeli:
A szokásos barackos zabkása

Ebéd:
Tökfőzelék tükörtojással és teljes kiőrlésű kenyérrel

Vacsi:
Melegszendvics tk. kenyérből

Ettem mogyit is filmezés közben és 2 kocka étcsokit. Kellett valami édes már, nem tudtam ellenállni. Ezért is kerestem a második videót :D
Ma nem volt meg az 5 étkezés sajnos, de nem voltam éhes egyáltalán. Mikor úgy érzem, iszok egy kis vizet vagy rágcsálok egy kis mogyit. 

Remélem szép napotok volt! :)

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése