2014. augusztus 21., csütörtök

30 napos edzés velem - 3. nap

Sziasztok!

Ma egy kis tabata volt terítéken, mégpedig fenékre célzottan. Ez kicsit rövidebb volt, így kiegészítettem még egy fittness- labdás edzéssel. Olvassatok tovább a folytatásért.


A videó:



Az edzés menete:
2 kör van, ami 2 különböző feladatból áll össze. A körökben 4x kell ismételni a feladatokat, mindegyiket 20 másodpercig, majd mindegyik között van 10 másodperc pihenő. Huuuh, remélem érthetően írtam le :D
A lényeg, hogy elég intenzív, és bár csak 10 perc, azért lehet ám érezni rendesen. Azt még hozzátenném, hogy nagyon szimpatikus a csaj, meghozza a kedvet az edzéshez. Úgy pattog, mint egy kis bolha, olyan könnyedén csinálja a feladatokat...

A legkevésbé kedvelt feladat:
Mountain climber
Igazából ez sem volt rossz, de ez tetszett legkevésbé :D Tegnap is volt ilyesmi feladat, csak ott a kéz mellé kellett kilépni, itt nem, úgyhogy annyira nem is volt ám nehéz.

A legkedveltebb feladat:

Speed skating
Hasonló volt a tegnapiban is, csak akkor egylábas guggolás is volt, mikor ki kellett lépni. 

Mivel mint írtam, ez nem 20 perces volt, gondoltam keresek mellé még valamit, hogy meg legyen ma is az adagom. Van egy fittness- labdám, azt szerettem volna bevetni erre az alkalomra, és találtam is egy nagyon jó kis edzést.



Örültem, hogy rábukkantam erre a videóra, biztos fogok még rá edzeni.

És a mai menü:


Reggeli:
A szokásos barackos zabkásám

Ebéd:
Tökfőzelék tükörtojással és egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.

Ebéd után kb. 2 órával ettem a kukoricát.

Vacsi:
Tükörtojás sajttal és zöldségek

Kb. vacsi után szintén 2 órával ettem a dinnyét. És nasinak filmezés közben egy kis mogyorót.

Azt nem írtam eddig, hogy reggelente iszok kávét, amit barna nádcukorral édesítek.

Ennyi lett volna a mai nap. Holnap pihenőnap van, de arra gondoltam, hogy összeütök valamit és ha jól sikerül, megosztom a receptet.

Szép estét!
Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése