2014. augusztus 31., vasárnap

30 napos edzés velem - 13. nap

Sziasztook!

Ma elég lusta napom volt, nem sok mindent csináltam, mert tegnap este elmentünk "városozni" a barátnőimmel, és hát ittam is egy kicsit. Nem sokat ugyan, de mivel elég régen ittam már, azért éreztem a hatását. Ma sütöttem egy kis süteményt teljes kiőrlésű lisztből és barna nádcukorból, nagyon egyszerű, mindentbele süti lett, de mindenkinek ízlett, úgyhogy azt hiszem sikerrel jártam.


A mai videó:


Na ez az, amire én számítottam egész héten. 35 perc, elég intenzív, nagyon élveztem. Bár mondjuk Jillian-től nem is vártam mást. Ilyen yoga gyakorlatokat szívesen fogok csinálni majd a későbbiekben.

A mai menü:

Reggeli:
Teljes kiőrlésű kenyérből szendvics

Ebéd:
Sült csirkemell rizzsel és csalamádéval

Uzsi:
A "mindentbele" sütim

Vacsi:
Szintén szendvics

Ma elég szendvicses napom volt :/ Na de holnaptól visszafogom a kenyeret, reggelre legalább is biztosan.

Szép estét!
Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése