2014. augusztus 31., vasárnap

30 napos edzés velem - 11. és 12. nap

Sziasztok!

Nem tudtam írni sajnos, mert a gépen töltője tropára ment, és kb. 5 percet bír nélküle a gép, de szerencsére meg lehetett javítani, így most megírom az elmúlt 2 napot egyben.


11. nap:
Igazából ezen a napon nem csináltam meg a Yogát :$ Azért, mert voltam kosarazni, és nagyon kidöglöttem, késő este értem haza, és nem volt már kedvem nekiállni akkor.

A videó:
 

A menü:

Reggeli:
Zabpehely banánnal és barackkal

Ebéd:
Gyümölcsleves

Vacsi:
melegszendvics

Ettem még kukoricát is aznap, csak nem tudom pontosan mikor :D

12. nap:

A videó:

Eddig ez tetszett a legjobban. A mozdulatok kb. ugyan olyanok, mint eddig, de ez picit intenzívebb volt.

A menü:

Reggeli:
Müzli

Ebéd:
Teljes kiőrlésű lisztből készült pizza

Uzsi:
kukorica

Vacsi:
Megint pizza


Ennyi lett volna az elmúlt két nap. A mait külön bejegyzésbe írom, hogy ne legyen olyan zsúfolt.

Szép estét!

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése