2014. augusztus 28., csütörtök

30 napos edzés velem - 10. nap

Sziasztok!

Ma volt egy edzőtársam, így kicsit más feladatokat csináltunk. Legfőképpen guggolás és hasazást csináltunk, súlyzóztunk kicsit, majd levezetésképpen jöhetett a yoga.


A videó:



Kicsit azért intenzívebbre számítottam yoga terén, bár nem tudom van-e olyan egyáltalán. :D Biztos nehezebb lenne, ha mondjuk 1 óráig kellene csinálni, de ezek a 10 percek... Már várom a következő hetet. De addig is keresgélek minden nap valami mást is hozzá, mert szeretnék fejlődni, és ami azt illeti fogyni is, amihez azért szükséges a zsírégetés. Holnap ráveszem magam, felkelek korán és elmegyek futni. Már tervezgetem régóta, de lusta dög lévén sosem valósult meg. Nem vagyok egy nagy futó, de szeretném elkezdeni.

A mai menü:

Reggeli:
Müzli

Ebéd:
Gyümölcsleves
Káposztás kocka durumtésztából

Uzsi:
Melegszendvics tk. zsömléből

Vacsi (edzés után):
A tegnapi húsból még maradt, abból ettem egy kicsit rizzsel. De már nem nagyon szeretem másnaposan a csirkét, így tényleg csak pár harapást ettem.

Ezenkívül ettem még teljes kiőrlésű kekszet is.

Ennyi volt mára!
Remélem, aki olvasgatja nem unja még, fel fogom dobni receptekkel vagy valamivel, hogy ne csak ez legyen a blogon, de szeretném kipróbálni előtte a dolgokat, nem látatlanba írni valamit, amit vagy jó, vagy nem.

Szép estét!
Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése