2014. augusztus 19., kedd

30 napos edzés velem - 1. nap

Sziasztok!

Mint a címből is kiderül, illetve az előző bejegyzésből, ma elkezdtem ezt a kis edzéstervet. Azt elmondanám először, hogy az ugrabugrás kardió nem az én műfajom, de nagyon szeretném, hogy a hónap leteltével fejlődjek benne kicsit. Első nap kész, ha kíváncsiak vagytok, mi róla a véleményem, olvassatok tovább.

A videó:

20 perc az egész, gondoltam ez simán fog menni... de nem ment annyira simán. Megizzadtam rendesen, nem gondoltam volna, hogy ennyire megmozgatnak ezek a gyakorlatok. Kezdésképpen nekem nagyon tetszett, igaz a végén már levegőt is alig bírtam venni. Kicsit azért el is szomorít, hogy ennyire nehézkes volt, hiszen azért mozgok, de nem baj, ennél már csak jobb lehet.
Az edzés egyébként 3 körből áll, mindhárom körben 3 feladat van, és minden feladat között van fél perc pihenő. Először van bemelegítés is, aztán a végén pedig egy kis nyújtás.
Ami külön tetszett, hogy hátul a zöld szerkós lány egy-egy feladatból a könnyebb verziót csinálta, így amikor már végképp nem bírtam, átváltottam arra. Illetve az is plusz pont, hogy minden kör előtt bemutatták mik lesznek a feladatok, így egyből lehetett csinálni.

A legkevésbé kedvelt feladat:
Hop hop tuck
Igazából ez, és az első ment a legkevésbé. Itt kicsit könnyítettem a feladaton, és nem ugrottam be teljesen a mellkasomhoz.

A legkedveltebb feladat:
Lateral shuffle drop
Ez nagyon tetszett, olyan könnyedén szökdécseltem :D Mondjuk lehet, ha többet kellett volna csinálni, annyira nem lettem volna oda érte :D

Egy szó, mint száz, nekem tetszett, jó kis löket volt így elsőre.

Ma még nem fotóztam a kajákat, amiket ettem, de leírom azért azt is.

Reggeli:
Zabkása, vagdostam bele barackot. Így én nem is teszek bele semmilyen ízesítőt, elég édes a baracktól.

Ebéd:
Gyümölcsleves
Most nem voltam különösen éhes, jól laktam ezzel is, illetve anya pudingporral sűrítette be, így elég laktató volt :D

Uzsonna:
Egy szelet dinnye
Egy maréknyi mogyoró

Vacsi:
Csirkemell sonkás rántotta, paprikával, teljes kiőrlésű pirítóssal.

Most, hogy leírtam veszem csak észre, hogy ma nem is ettem húst. Ez azért van, mert itthon nem mindenki úgy eszik, ahogyan én, és nekik a menü rakott húsos-krumpli volt. Így azt kihagytam ma.

Nos, ez volt a mai nap, holnap jelentkezem!

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése