2014. június 16., hétfő

Előtte- utána képek

Sziasztook!

Végre megkaptam a képeket, amik az 20 alkalmas e-fit edzés előtt és után készültek. Gondoltam megmutatom.


Nagyon furcsa volt így egymás mellett látni a két képet, hiszen nekem már fel sem tűnt annyira a különbség, mivel minden nap láttam magam. De így jobban össze tudom hasonlítani mi változott és mennyit.


Úgy lett volna jó, ha ugyanabban a ruhában megyek, mint ami az előtte képeken van, de "sajnos" az a nadrág már nagyon nagy rám, és nem mertem benne elindulni még övvel sem.
Számomra legjobban az arcomon tűnik fel a változás, valahogy teljesen más.

A verseny közben centiket is mértünk, amiket szintén szeretnék megosztani:

-11 kg
Comb felül: - 7 cm
          alul: - 8,5 cm
Kar: -5 cm
Derék: -8 cm
Csípő: - 7 cm

Igazából ezek csak a 20 alkalom előtte- utána képei, írhattam volna úgy is, h előtt- folyamatban, mivel nem adom fel, és szeretnék még legalább ennyit leadni nyár végére. Újra járok e-fitre, és mellette persze mozgok mást is. (Bár mostanában elég lusti voltam, előző héten csak a heti 2 e-fit edzés volt :\ Ezen sürgősen változtatnom kell)


Mit szóltok a képekhez? Szerintetek látványos a változás?

Zita

8 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon látványos!!! Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon látványos. Sok sikert a továbbiakhoz is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Igyekszem tartani a lendületet :) :D

      Törlés
  3. Wow, nagy a változás, csak így tovább! Amúgy a kisugárzásod is sokban változott, látszik, hogy mennyivel magabiztosabb vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen, sokkal jobban érzem magam a bőrömben. :)

      Törlés
  4. Gratulálok nagyon látványos a változás! Én az arcodon azt látom, hogy sokkal boldogabb vagy :) További sok sikert :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Az biztos, hogy jobban érzem így magam :)

      Törlés